Додавање и управљање производима

Додавање производа

Прије додавања првог производа, упознајте се са начином рада производа, ознака и атрибута.

Категорије производа

Категорије производа и ознаке делују на исти начин као и нормалне категорије и ознаке које имате код писања порука у ВордПрессу. Они могу бити креирани, уређени и изабрани у било ком тренутку. Ово се може учинити када прво направите производ или се вратите и уредите га или категорију / ознаку специфично.

Атрибути

Оне се могу додати по производу или можете поставити глобалне атрибуте за читаву продавницу која ће се користити (нпр. У слојевитој навигацији).

Да бисте сазнали више, погледајте: Управљање категоријама производа, ознаке и атрибути

Типови производа

Са постављеним атрибутима и категоријама и конфигурисаним управљањем залиха, можемо почети са додавањем производа. Приликом додавања производа, прво је одлучити која је врста производа.

  • Једноставно – покрива већину производа који можете продати. Једноставни производи се испоручују и немају опција. На пример, књига.
  • Груписане – колекција сродних производа који се могу купити појединачно и који се састоје само од једноставних производа. На пример, сет од шест чаша за пиће.
  • Виртуелни – онај који не захтева транспорт. На пример, услуга. Омогућавајући ово, онемогућава сва поља која се односе на транспорт, као што су димензије испоруке. Виртуелни производ такође неће покренути калкулатор за испоруку у корпи и одјељку.
  • Довнлоадабле – активира додатна поља у којима можете да обезбедите датотеку за преузимање. Након успјешне куповине, корисницима је дата датотека која се може преузети као линк у е-маил поруци за поруџбину. Ово је погодно нпр. За дигитални албум, ПДФ магазин или фотографију.
  • Спољни или Аффилиате – онај који наводите и описујете на својој веб локацији, али се продаје на другим местима.
  • Променљива – производ са варијацијама, од којих свака може имати различиту СКУ, цену, опцију залиха итд. На пример, мајица доступна у различитим бојама и / или величинама.
  • Други типови се често додају екстензијама. На примјер, претплате ВооЦоммерце додају нове врсте производа као и ВооЦоммерце Боокингс .

Додавање једноставног производа

Додавање једноставног производа је слично писању поста у ВордПрессу.

  1. Идите у ВооЦоммерце> Производи> Додајте производ . Затим имате познати интерфејс и треба одмах да се осећате код куће.
  2. Унесите назив производа и опис .
  3. Идите на панел са подацима о производу и одаберите преузмите (дигитални) или виртуални (сервис) ако је применљиво.
ВооЦоммерце Адд Продуцт - Фамилиар Интерфаце

Напомена: Виртуелни производи не захтевају испоруку – поруџбина са виртуелним производима неће израчунати трошкове испоруке.

Подаци о производу

Мета квадратића производа је где се већина важних података додаје за ваше производе.

ВооЦоммерце Симпле Продуцт - Генерал Таб
Подаци о производу се додаје у овом панелу

Општи део

  • СКУ – јединица складишта (СКУ) прати производе. Мора бити јединствен и требало би да буде форматиран тако да се не поклапа са било којим документима за објављивање. На пример, пост идентификациони бројеви су бројеви тако да СКУ може бити ВС01. То може бити ВооСхирт 01.
  • Цена
    • Редовна цена – Нормална / редовна цена артикла.
    • Продајна цена – цена снижене цијене артикла која се онда може заказати за одређене временске распоне. Продаја истиче у 11:59 часова од наведеног крајњег датума.

Инвентарски део

Одељак инвентара омогућава вам да појединачно управљате залихом за производ и дефинишете да ли дозвољавате поруџбине и више. Омогућава вам да продате производе и омогућите купцима да их додају у корпу за куповину.

Енабле Стоцк Манагемент мора бити изабрано у поставкама Инвентори Продуцтс ; у супротном, само „Управљај акцијом?“ опција је видљива у пољу за податке о производу.

Опције када је управљање залихама на нивоу производа онемогућено . Ви сте одговорни за ажурирање стања залиха .

Опције када је управљање залихама на нивоу производа омогућено . Унесите количину залиха, а ВооЦоммерце аутоматски управља инвентом и аутоматски ажурира стање залиха као Стоцк, Оут оф Стоцк или Он Бацкордер. Изаберите да ли ћете дозволити позадину .

Ако одаберете поље за продају појединачно, ограничите производ на један по поруџбини.

Одељак за транспорт

  • Тежина – тежина артикла.
  • Димензије – Дужина, ширина и висина предмета.
  • Класа транспорта – Класе транспорта користе се одреДени начини испоруке за групу сличних производа.

Линкед Продуцтс секција

Користећи над-продају и унакрсну продају, можете прелазити промовирати своје производе. Оне се могу додати тражењем одређеног производа и бирањем производа са падајуће листе:

ВооЦоммерце Једноставан производ - Повезани производи Таб

Након додавања, они су наведени у пољу за унос:

ВооЦоммерце Једноставан Продуцт - Линкед Продуцт Аддед

Уп-продаје се приказују на страници са детаљима о производу. Ово су производи којима бисте можда требали охрабрити кориснике да надограђују, на основу производа који тренутно гледају. На пример, ако корисник прегледа страницу са листом кафе, можда ћете желети да прикажете чајне кутије на истој страници као што је уп-селл.

ВооЦоммерце Продуцт Уп-Селлс

Цросс-селлс су производи који се приказују са колицима и односе се на садржај корисника у возилу. Као пример, ако корисник дода Нинтендо ДС у корпу, можда ћете желети да препоручите да купе резервну оловку када стигну на страницу колица.

Груписање – Користи се за производ производа у груписаном производу. Више информација испод: Гроупед Продуцтс .

Одељак атрибута

На картици Атрибути можете доделити детаље одређеном производу. Видећете селекцију која садржи глобалне скупове атрибута које сте креирали (нпр. Платформа). Више на: Управљање категоријама производа, ознаке и атрибути .

Када одаберете атрибут из оквира за избор, кликните на додати и примијенити изразе приложене за тај атрибут (нпр. Нинтендо ДС) за производ. Атрибут можете да сакријете на предњој страни тако што оставите поље за потврду Унутрашње.

Кориснички атрибути се такође могу применити бирањем атрибута прилагођеног производа из оквира за одабир. Оне се додаје на нивоу производа и неће бити доступне у слојевитој навигацији или другим производима.

Напредни одељак

  • Напомена за куповину – унесите опциону белешку да бисте послали купца након што купите производ.
  • Редослед менија – Прилагођена позиција поруџбине за ову ставку.
  • Омогућите прегледе – Омогућите / онемогућите прегледе купаца за ову ставку.

Кратак опис производа

Додајте одломак. Ово се обично појављује поред слика производа на страници са листом, а дуги опис се појављује на картици Продуцт Десцриптион.

Може се користити видео ембед (оембед) од верзије 3.1к.

Таксономије

На десној страни панела Додај нови производ постоје категорије производа у којима можете да поставите свој производ, сличан стандардном посту ВордПресс-а. Такође можете доделити ознаке производа на исти начин.

Категорије производа и ознаке производа ВооЦоммерце

Слике производа

Додајте главну слику производа и галерију слика. Више на: Додавање слика производа и галерија .

Подешавање видљивости каталога и статуса функције

На панелу Публисх можете поставити Видљивост каталога за ваш производ.

  • Продавница и претрага – Видљиво свуда, странице продавнице, странице категорије и резултати претраге.
  • Само продавница – Видљива на страницама продавница и страницама категорије, али не и на резултатима претраге.
  • Само претражи – Видљиво у резултатима претраге, али не на страници продавнице или страницама категорије.
  • Скривено – Видљиво само на једној страници производа – не на другим страницама.

Такође можете подесити да ли се производ промовише у категоријама производа, уп-продајама и сродним производима као Феатуред Продуцт . На примјер, можете означити Феатуред поље на свим сноповима које продајете.

Други начини постављања као Феатуред су описани у доњем делу: Означите производ као Феатуред .

Додавање груписаних производа

Груписани производ је креиран на исти начин као и једноставан производ. Једина разлика је што изаберете Гроупед из падајућег типа производа.

ВооЦоммерце Гроупед Продуцт - Инвентори Таб
Да бисте креирали свој родитељски производ, изаберите опцију „Група“ са падајућег типа производа.

Креирајте груписани производ

  1. Иди на: ВооЦоммерце> Производи> Додај нову .
  2. Унесите наслов за груписани производ, нпр. Бацк то Сцхоол сет
  3. Померите се надоле до Података о производу и из падајућег менија изаберите груписано . Цијена и неколико других поља нестају. Ово је нормално зато што је груписани производ збирка ‘детских производа’, у којој додате ове информације.
  4. Објави .

Група производа је и даље празна група. За овај груписани производ потребно је:

  • Креирајте производе и додајте их
  • Додајте постојеће дечије производе

Имајући избор да прво креирате Симпле производе и додате их у груписани производ касније; или прво направите груписани производ и додајте једноставне производе касније вам даје флексибилност да додате Симпле производе на више од једног груписаног производа.

Додајте производе групи

  1. Иди на: ВооЦоммерце> Производи> Додај нову .
  2. Изаберите груписани производ коме желите додати производе.
  3. Померите се до Података о производу и идите на повезане производе .
  4. Изаберите груписане производе и потражите производ уписивањем
  5. Кликните производе који желите додати.
  6. ажурирање
  7. Можете повлачити и отпустити да бисте поново наручили Гроупед Продуцтс. Када притиснете Упдате , нова поруџбина ће бити приказана на страници производа.

Додавање виртуалног производа

Када додате Симпле производ, можете означити поље за потврду Виртуал на контролном панелу.

Са променљивим производима ово поље за потврду се помера у сваку варијацију.

Омогућавајући ово, онемогућава сва поља која се односе на транспорт, као што су димензије испоруке. Виртуелни производ такође неће покренути калкулатор за испоруку у корпи и одјељку.

Додавање производа који се може преузети

Приликом додавања једноставног производа, можете означити поље Потврдно поље за преузимање на панелу типа производа. Ово додаје два нова поља:

  • Путања датотеке – Путања или урла у датотеку за преузимање.
  • Лимит за преузимање – ограничити број пута када корисник може да преузме датотеку. Остављено празно за неограничене преузимања.
За максималну флексибилност, преносиви производи такође имају трошак испоруке (ако, на пример, нудите и пакетну верзију производа која може да се преузме, то би било идеално). Виртуелно поље можете такође да проверите ако производ који се може преузети не може да се шаље.
Напомена: Ако Е-маил налога не садржи линкове за преузимање, погледајте овај Водич за решавање проблема .

Додавање спољног / аффилиате производа

Изаберите „Спољни / Аффилиате“ из падајућег типа производа. Ово уклања непотребне картице, као што су порез и инвентар, и убацује поље за нови УРЛ производа. Ово је дестинација гдје корисници могу купити производ. Уместо дугмета „Додај у корпу“, видеће дугме „Прочитај више“ који их усмерава на овај УРЛ.

Додавање променљивог производа

Варијабилни производи су вероватно најкомплекснији типови производа. Они вам омогућавају да дефинишете варијације једног производа где свака варијација може имати другу СКУ, цену или ниво залиха.

Погледајте варијабилни производ за водич о стварању производа са варијацијама.

Дуплирање производа

дупликат

Да бисте уштедели време, могуће је користити производ и дуплирати га за креирање сличних производа са варијацијама и другим квалитетима.

Идите у ВооЦоммерце> Производи и погледајте листу производа који желите да копирате, а затим кликните на Дуплицате.

Брисање производа

делете-продуцт-вооцоммерце

За брисање производа:

  1. Иди на: ВооЦоммерце> Производи .
  2. Пронађите производ који желите избрисати.
  3. Поставите у област под називом Назив производа и кликните Кош .

Означите производ као Феатуред

Да бисте означили производ као означен, идите на: Производи> Производи и изаберите Стар у приказаном ступцу. Алтернативно, изаберите Куицк Едит и затим опцију Феатуред .

Постављање изабраног производа
Постављање изабраног производа

Филтрирати или сортирати производе

Производи за филтрирање

Користите функцију Филтер за добијање броја производа, прегледајте производе по типу или видите производе који су на налогу или ван залиха.

  1. Иди на: ВооЦоммерце> Производи .
  2. Изаберите категорију , врсту производа и / или стање залиха или било коју комбинацију три.
  3. Кликните на Филтер .

Сортирање производа

Сортирање је другачије од филтрирања, тако што можете превлачити и испустити производе како бисте их поново наручили.

  1. Иди на: ВооЦоммерце> Производи .
  2. Изаберите Сортирање .
  3. Изаберите категорију , врсту производа и / или стање залиха или било коју комбинацију три.
  4. Кликните на Филтер .

Сада можете превлачити и испустити производе по наруџбини по вашем укусу.

ИД производа

Понекад је потребан ВооЦоммерце ИД производа када користите скраћенице, виџете и везе.

Да бисте пронашли ИД, идите на Производи и поставите мишем преко производа за који вам је потребна ИД. Приказује се идентификациони број производа.

воо-продуцт-ид

Дозволите позадине

Изаберите да ли ћете дозволити Бацкордерс из падајућег менија, ако управљајте акцијама на производу. Користите напредна обавештења (одвојена куповина) да бисте помогли да обавесте неког другог од администратора продавнице ако су постављени позадини.

ВООбацкордерс

Да би се дозволиле позадине, стање залиха мора бити подешено на На залихама , иако је количина залиха 0 или мање.

Већина плаћачких врата се наплаћује одмах. Ако желите да чекате да наплаћујете купце за ставку када се поново налази на залихама, користите ВооЦоммерце Ваитлист (одвојена куповина) да бисте послали е-пошту свим корисницима, обавјештавајући их да је ставка поново у стању са везом за куповину.

Preuzeto sa: WooCommerce.com